Agresiv, pasiv, autocontrolul

De la Pasivitate și Agresivitate la Asertivitate

În contextul în care echipele au lucrat hibrid sau remote, comunicarea devine un subiect important și care stă la baza unor relații profesionale reușite. Un program despre “Comunicare Eficientă” și  înțelegerea stilurilor de comunicare Pasiv, Agresiv și Pasiv-Agresiv își propune să exploreze cele trei stiluri de comunicare, ajutând participanții să devină mai conștienți de propriile comportamente și să își îmbunătățească ulterior interacțiunile cu cei din jur. De asemenea discutăm despre autocontrol și importanța lui în comunicarea de business pentru a avea o abordare profesionistă și asertivă, care să transmită respect. 

Stiluri de Comunicare: Pasiv, Agresiv, asertiv

Dezvoltăm comunicarea care susține Relațiile Echilibrate

Comunicare pasivă

Cei care comunică pasiv tind să fie de acord cu ceilalți chiar și atunci când nu sunt mulțumiți, ezită să spună „nu” și își reprimă adesea emoțiile.

COMUNICAREA AGRESIVĂ

Cei care comunică agresiv folosesc adesea un ton ridicat, impunător și încearcă să domine conversația, neținând cont de perspectivele sau emoțiile interlocutorilor.

COMUNICARE ASERTIVĂ

Cei care comunică asertiv reușesc să-și susțină propriile puncte de vedere în mod clar și respectuos, fără a ignora sau a desconsidera opiniile celorlalți.

Un alt subiect abordat este cel al diplomației în comunicare care furnizează participanților informații practice despre tehnici cu impact, cuvinte sau expresii de folosit sau de evitat în comunicarea la serviciu.

Obiectivul nostru principal este ca printr-un astfel de program sa echipăm participanții cu abilitățile necesare pentru a gestiona eficient situațiile de comunicare și pentru a construi relații bazate pe respect și încredere.

Exercițiile practice și studiile de caz vor oferi participanților ocazia să contribuie la discuții de grup, care să le permită aplicarea conceptelor în situații reale, pe exemple din activitatea de zi cu zi.

CE PUTEM FACE?

Arta de a Te Exprima Clar și cu Încredere

Mai multe programe de sănătate mintală pentru..

Vitalitate organizațională

Investește în bunăstarea mentală pentru un succes durabil!